vrijdag 20 mei 2011

Eten / food

 Dit vond ik via marktplaats in een etsyshopwww.etsy.com/shop/MarfolhuzMiniatures
Leuk he? Het pannetje is echt een zwaar pannetje .
De paprikaatjes kreeg ik cadeau!
Altijd leuk om iets te krijgen.
Mijn poppenhuis heeft als thema ons eigen gezin toen de kinderen klein waren.
Dit leek erg op een recept wat ik toen [ en nog} maakte en wat de kinderen ook lekker vonden
Ik had het recept toen van de tv
Het is een recept van een toen bekende Nederlander
Ik weet alleen niet meer wie dat was.LOL


 Poppenhuis Diny kan dus aan de slag.  Kleine Danielle kan bijna niet wachten.....

6 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk om m'n miniaturen zo terug te zien!
    'k ben ook gelijk even volger van je blog geworden;-)
    groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Everything is so beautifully made in your doll's house Diny!...
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your doll house Diny. If I were a doll I would love living here. Everything is so nicely made.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello friend,
    very very beautiful.I loved your doll house.
    big hugs and blessings for you.

    BeantwoordenVerwijderen