donderdag 10 februari 2011

Het bouwen / The building

Ik stuurde de papieren naar Albert en hij ging ermee aan de slag.Kocht materiaal [ hout, verf enzv ] en maakte ook foto's zodat ik het hele project kon volgen.
Er even langs gaan was geen optie, mijn zus en haar man wonen in het noorden en ik met mijn gezin in het zuiden van Nederland.


I send the papers to Albert and he just started to work on it. Bought material [ wood, paint etc ] and took pictures so I could follow the project.
I could not just go there and take a peek because my sister and her hubby are living in the north and me and my family in the south of The Netherlands.
 Verf / Paint
 Ramen / Windows
 Deuren / Doors
 De onderste verdieping.

Ground-floor










Naar boven bouwen

Building up
 En mijn tekening werd een huis!

And my drawing became a house!
 Mijn zwager heeft heel goed werk vericht.

I think my sisters hubby did a good job


1 opmerking: